Płatność i dostawa

Przy zakupie biletów istnieją dwie możliwości płatności:

a) Płatność za pośrednictwem serwisu DotPay
b) Przelew bankowy

1. Po zaksięgowaniu wpłaty za zakupiony bilet autokarowy, na wskazany w zamówieniu adres e-mail Klient otrzyma wiadomość potwierdzającą realizację zamówienia z plikiem PDF zawierającym e-bilet. Bilet należy wydrukować i okazać kierowcy w autokarze. Bilet musi być zachowany w stanie umożliwiającym kierowcy zweryfikowanie jego autentyczności poprzez zeskanowanie kodu kreskowego na nim umieszczonego.

2. W przypadku braku wpłaty w terminie określonym w e-mailu potwierdzającym rezerwację biletów, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana. Wszelkie wpłaty dokonane po upływie wyznaczonego w e-mailu terminu, zostaną zwrócone Kupującemu, pomniejszone o tz. wartość manipulacyjną w wysokości 7.00 PLN.

3. Wszystkie podane ceny są cenami brutto i zawierają należny podatek VAT.

4. Zamówienie nieopłacone w ciągu czasu podanego na etapie przyjmowania zlecenia zostaje automatycznie anulowane.

5. Bilety dostarczamy wyłącznie w formie elektronicznej na podany adres e-mail w zamówieniu, do samodzielnego wydrukowania.